עדי ממליצה

"מאוד חששתי להכניס את ביתי למשפחתון ( את שתי הגדולות הכנסתי לגן פרטי) אך החשש השתלם בסופו של דבר... מדובר במשפחתון חם ואוהב, הבת שלי התפתחה בו מכל בחינה אפשרית, בזכות ורד והמקצועיות שלה. לא לדבר על החום שהיא נותנת לילדים וכמובן ההרגשה הטובה שהיא נותנת  להורים...מאוד קשובה לילד ולהורה, מקנה לילדים סדר יום ואהבה ללא גבולות. המקום נקי ומסודר, האוכל טרי ומבושל מדי יום תוך התייחסות לשלב שהילד נמצא מבחינת ההתפתחות שלו. בקיצור משפחתון קטנצ'יק באמת בשביל השקט הנפשי שלך" 

"

הטלפון שלי הוא: 052-343-3085

 

" ורד טיפלה בבני זיו מגיל 4 חודשים, וכיום היא מטפלת בבתי אורי בת ה 5 חודשים. ורד היא מטפלת מסורה שמעניקה חום ואהבה ודואגת שהילד יקבל את מלוא תשומת הלב. תמיד קשובה לצורכי הילד וגם של האמא, עוזרת בכל מה שהיא יכולה ונותנת מכל הלב. למרות שיש גנים קרובים לבית מגורי בתל אביב העדפתי להשאיר את ילדי אצל מטפלת שאני סומכת עליה ויודעת שהיא הכי טובה בשביל ילדי וזאת חרף המרחק בין תל אביב לרמת גן :). לסיכום ממליצה בחום ומוכנה לתת המלצה טלפונית " 

יפעת ממליצה

"אישה מדהימה!!! כמה חבטות והתלבטויות היו לי בתחילת הדרך, עם ילדה ראשונה ואחרי שנים של ציפייה לה הגעתי לורד, וישר ידעתי  שהיא פשוט אמא מעניקה אוהבת תומכת ומפנקת, הילדה שלי הייתה מאושרת ורק רצתה להישאר ולשחק, וכמובן התפתחות מטורפת של הילדה. שווה כל רגע, מחיר הוגן לכל כיס ותמורה מעל ומעבר"  

נטלי ממליצה

" מהרגע הראשון שפגשתי את ורד ידעתי שזה יהיה המקום שבו אשאיר את ביתי בשמחה ואכן משפחתון קטנצ'יק היה כמו הבית השני שלה במשך שנה וחצי. לא יכולתי לבקש טיפול יותר מסור ואוהב לביתי ולא רק מורד, מכל המשפחה!! מומלץ בחום" 

לבנת ממליצה

" היה לי קשה למצוא מקום שאני שלמה איתו, אבל ידעתי שאני רוצה מקום קטן ואינטימי. ורד מדהימה ומיד הרגשתי הקלה שאני יכולה להשאיר את הבן שלי אצלה בלב שקט. היא ישר מכניסה אותך אליה כחלק מהמשפחה, לא חסר שם חום ואהבה!! סיפור קטן- יום אחד ביתי הייתה איתי בבית ונרדמה מאוחר לצהריים וכשהגיעה השעה לקחת את בני ממנה היא עוד ישנה ולא ידעתי מה לעשות. אני גרה במרחק הליכה מורד ובעלה הביא לי אותו, כי ורד לא רצתה שאני אעיר את ביתי רק כדי לבוא לקחת את בני! שתבינו איזו משפחה מדהימה, בקיצור מומלץ בחום. "

הדס ממליצה

"וואו אין מספיק מילים היכולות לתאר כמה מדהימה היא ורד. לכל מי שמחפשת מטפלת שהיא אמא אז אני יכולה להמליץ בפה מלא שורד היא האחת!! אישה עם המון אכפתיות, דאגה חכמה ויכולת נתינה ללא גבולות. ללא צל של ספק מעניקה לילדים ומרעיפה עליהם חום ואהבה כאילו היו אלו ילדיה. בני עילאי היה מגיע אליה כל יום עם חיוך וחוזר עם חיוך, היא העניקה לו בדיוק מה שרציתי לילד שלי, חום ואהבה, אוכל טרי וטעים והמון שמחה וידע . בקיצור מומלץ ביותר " 

טלפונים של ממליצים נוספים

יוליה : 052-837-2514

טל אמא של איילה: 050-797-3439

אורלי: 054-238-1987

מיכל אמא של נויה: 050-710-1871

מיטל: 052-590-6268